JOM HAFAZ QUR'AN

KampungKu SyurgaKu...

>> Saturday, October 16, 2010

Salam rakan2 sekalian,

Alhamdulillah, pertama2nya marilah sama2 kita panjatkan setinggi-tinggi kesyukuran kehadrat Allah swt kerna sehingga saat ini kita masih diberi peluang untuk merasa nikmat hidup di atas muka bumi Allah, Tuhan Semesta Alam...

Saya masih diberi peluang untuk pulang ke kampung di Terengganu menjenguk kedua ibu-bapa, nenek, isteri dan keluarga mentua serta adik-beradik yg lain. Walaupun hanya 2hari berada di kampung halaman, namun saya bersyukur sebab ada peluang sebegini..

Di Terengganu, tiada apa2 program khusus yg saya jalankan. Just lepak2 di rumah, jalan2 bersama family dan juga ke kenduri kahwin sedara-mara.

Dan...kebetulan kepulangan saya pada kali ini tepat pada masanya. Iaitu kena dengan majlis kenduri kesyukuran dan Hari Jadi Ibu (ke-50), Kakak (ke-27), Adik bongsu (ke-7) serta Anak sedara saya (ke-2). Kesemuanya disambut serentak semalam. Dan buat pertama kalinya, kami makan2 bersama Family di Restoren makanan segera A&W di Batu Burok, Kuala Terengganu. Meriah juga...

Berikut beberapa keping gambar majlis yg sempat saya uploadkan..















InsyaAllah malamni saya akan bertolak ke Kajang semula dan esok, ISNIN akan kembali menjalani rutin harian seperti biasa sebagai Pekerja di TNB Research Sdn Bhd.

:)

Salam Ukhuwah Fillah,
ZuanG

0 comments:

  © Blogger template Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP